Nakup brez tveganja – samo obvestiti nas morate v 14 dneh, blago pa vrniti v 30-tih dneh.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta) iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od dneva prejema blaga. Pri nas zadošča, da nas v 14 dneh obvestite (na e-mail naslov: jure.smuk@vovko.si), da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko fizično vrnete v nadaljnjih 30 dneh.
Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen ce je blago uniceno,
pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova kolicina zmanjšala, ne da bi bil za to krivi potrošniki.
Možnost vračila ne velja za:
Morebitne stroške vračila krije kupec.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v tridesetih dneh po prejemu sporocila o odstopu.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago:
1. nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil,
2. če je prodajalec poslal napačne izdelke,
3. v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom spletne trgovine, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!